-
info_outline Info
-
toc Table of Contents
-
share Share
-
format_color_text Display Settings
-
exposure_plus_1 Recommend
-
Sponsor
-
report_problem Report
-
account_circle Login
前言:致所有未發達、唔想返工、但又肚餓嘅打工仔
星期一朝早七點,當你個鬧鐘響到好似火警鐘咁,你死死地氣由張床爬起身,合埋眼去刷牙。 然後,你夾喺擠迫嘅車廂兩度門中間,塊面貼住隔離個阿叔個背脊,索緊佢件未乾透嘅恤衫陣噏味嗰陣……
你有冇喺心入面仰天長嘯過:「點解我要返工?! 點解我要受呢啲苦?! 點解我唔可以好似棵樹咁,企喺度曬吓太陽、吸兩啖廢氣就飽?!」
如果你有咁諗過,恭喜你,你係一個極度清醒嘅正常人。
好多人以為,搞到我哋今日要做一隻朝九晚無極限嘅社畜,係因為資本主義,係因為樓價太貴,又或者係因為你個腦細太過變態。
錯!大錯特錯!
我哋今日之所以要捱生捱死,罪魁禍首,係你同我,以至全人類祖先嗰條——把、持、唔、住、嘅、脷!
你試吓合埋眼諗吓:
如果幾億萬年前,班神仙祖先唔係手賤去偷食地下啲甜品;
如果伊甸園嗰兩條茂利,無端端聽條蛇點去咬嗰啖邪惡蘋果;
如果原始人唔係貪得意覺得啲野生小麥好咬口,走去學人種田;
如果幾百年前啲歐洲土豪,唔係嫌嚿豬肉淡茂茂,非要加幾粒黑胡椒不可……
如果無發生過以上任何一件事,我哋今日仲喺大草原度印印腳,甚至仲喺天上飛緊! 邊使每日定時定候,困喺個冷氣凍過停屍間嘅辦公室度,對住個 Mon 做到隻狗咁?!
人類歷史,根本就係一部「為食出禍」嘅血淚史。 我哋以為自己進化得好叻,發明咗咁多高科技,結果呢? 你日日出賣靈魂、燃燒青春、忍受住啲無理取鬧嘅客,講到尾,咪又係為咗出糧嗰日去食餐好嘅 Omakase,或者買杯全糖手搖飲品嚟續命!
最荒謬嘅係,食完啲化學嘢、超加工垃圾,搞到自己肥咗、病咗、痛風三高齊晒,然後你又要更瘋狂咁 OT,賺錢去睇專科、買極貴嘅保健品。 呢個根本就係一個萬劫不復嘅搵笨閉環!
呢本書,唔係教你點樣發達,亦唔係教你點樣財務自由(因為只要你仲要食飯,你都好難自由)。 呢本書,係一份幫你搵出「到底係邊個搞到我要返工?」嘅終極起底報告,係一場橫跨千萬年嘅飲食伏味錄。
想知你點解會淪落到今日呢個田地? 想知邊個發明返工同無盡加班呢啲反人類制度?
撳入嚟睇啦。 睇完你就會明白,下次當你老細逼你交 Report 嗰陣,你最應該怪嘅唔係佢,而係你尋晚心思思想去打邊爐。
人類,由頭到尾,都只係食物嘅奴隸。
歡迎來到社畜嘅世界,請慢慢品嚐!
0 sponsors' commentsAfter each update request, the author will receive a notification!
smartphone100
→ Request update
Thank you for supporting the story! :)
Please Login first.
Reading Theme:
Font Size:
Line Spacing:
Paragraph Spacing:
Load the next issue automatically
Reset to default

