217Please respect copyright.PENANAyeBXfSbfAG
一千零一次真人真事撞鬼實錄
96M老婆婆事件
———————ʕ·͡ˑ·ཻʔ ———————
呢件事無記錯發生喺2018年嘅夏季尾巴,當時小弟啱啱升高中無耐,同嗰時女朋友一齊咗年半啦(師姐嚟)。佢嗰陣中六準備緊DSE,有時我哋放學之後都會去附近嘅荃灣圖書館一齊溫書,或者我會陪佢搭小巴翻去,送到佢屋企樓下,自己再搭翻同一架小巴走(宜家諗翻都幾青春)。
無錯,小弟唯一一次撞鬼,就係喺一個咁青春無敵、年少氣盛嘅時候發生。
嗰時下晝五點幾,夕陽非常之燦爛,我照慣例同女友一齊搭綠van由荃灣石圍角街小巴站一路坐坐坐到深井。通常個天未黑晒嘅時候我哋都會去附近嘅沙灘坐一坐,望住個海吹下水,望住個天慢慢黑,都十分之浪漫(非常推薦)。再加上當時情竇初開、情到濃時⋯⋯不過相信大家都唔想知,所以我就此打住,想知再講。
總之天色漸暗,我就同女友手拖手咁行翻去啦。大家會keep住搵啲嘢講下,又會行慢啲,唔想呢段時間咁快完,唔捨得大家走。
Anyway真係入正題,咁行到佢屋企樓下,佢又會陪我等翻小巴,等我上車先走。我哋等小巴嗰陣都係碌下手機啊傾下計咁,不過呢幾分鐘我注意到對面馬路有個身形好瘦小嘅老婆婆,寒背,個頭耷到好低,見唔到佢個樣。因為由青龍頭搭翻荃灣地鐵站嗰架96M,佢架車一到站就會喺落客嗰個位再上客,再揸翻荃灣,所以下晝無乜人通常都會直接喺嗰個路口上車。我見到婆婆喺對面行人路,唔知係等車定等人,甚感詫異。我問女朋友,你見唔見到對面個婆婆,唔知佢等緊咩呢。然後女友望咗對面一眼,同我講:「唔知喎。」咁我都無理到啦。
過咗幾分鐘,離遠見到有架小巴駛過嚟,我金睛火眼已經見到係96M,就同女友講,叫佢可以翻上去先啦,開始翻風驚佢冷親(真事)。咁佢行翻入去,架小巴都準備落客再上客,我準備上車嘅時候睄到個婆婆行緊過嚟,然後我就退後咗兩步諗住俾佢上車先。佢緩緩行咗上車,踩咗上第一級之後,聽到佢用好陰聲細氣嘅聲音問司機大佬:「呢架(小巴)係咪去地鐵站㗎?」
講落又奇,嗰陣司機大佬嘅反應都窒咗一秒,先咇咗句:「呃⋯⋯係啊。」
我都無乜點為意,原來我望住佢哋對答嘅過程,我都係從來無望到婆婆嘅正面。喺我未反應得切之際,婆婆已經上咗車,默默咁行到去車廂後面位置。而我上車之後無望去後面,坐咗喺第二行嘅單人位。
之後嘅車程其實無乜特別,我坐喺位度,沿途望出車外,照又係聽翻平時啲歌,軒仔啊周董啊咁囉。不過我好肯定幾件事:當時天色係未完全暗晒,仲有少少少少日光。第二,成程車尋常得有啲古怪嘅位就係嗰日一個中途上車嘅人都無。而第三,亦都係最緊要嘅事,我全程都係保持清醒,無瞓著,無飲酒(因為未夠秤)。
But anyway… 就嚟到荃灣地鐵站嘅時候,個天已經正式黑咗落嚟。過埋前面個彎就到站,而啱啱好前面又係紅燈。呢個(關鍵嘅)moment,我聽到後面同一道陰聲細氣嘅聲音講嘢,只不過今次嘅聲音比上車嗰陣更加微弱。我聽到婆婆把聲講:「前面轉彎有落⋯⋯」司機大佬嘅反應同上車嗰時一樣咁迷惑,今次有過之而無不及——佢直情無應,亦都無示意,只係有少少「我係咪聽到有人講嘢」嘅疑惑反應。我見司機大佬無乜表示,我就諗住做個好心幫婆婆嗌多次啦(其實本身總站點都會放人落車),所以我就嗌咗句「司機地鐵站有落啊!」呢個時候司機大佬又好似回咗魂咁應我好,咁我見佢收到個信息就ok啦。
成程車我都無擰轉頭望過後面哪怕一次。
到落車嗰陣,因為我算坐喺好前面,咁都好自然起身就落車。我落車之後都下意識認為婆婆會喺我後面跟住我落車,不過,喺我落車之後,唔知係乜嘢驅使我望翻去架小巴度。
無人落車。
除咗車頭嘅司機,一個人都無。
車廂後面亦都無嗰位老婆婆,周圍都無,好似嗰個老婦人從來無存在過。
我個心已經涼咗大半截。我一邊行去搭翻屋企嘅巴士(要再坐多程先翻到屋企),一邊WhatsApp我女友。佢唔信呢啲,話可能婆婆落咗車我唔知啊,講咗好多可能性。我都有啲疑惑係咪真係我搞錯,會唔會係我一落車佢就跟住落車走咗呢?
但係,無可能的,我一落車嗰下,我個大腦唔知點解俾咗呢個我從來唔會做嘅指令俾我。
嗰下莫名奇妙,下意識覺得我要望下車門,嗰下完全係科學解釋唔到。
只能夠講,過咗就嚟十年都嚟緊頭,我宜家有時諗翻起,雖然畫面已經無當時咁清晰,但嗰種靈機一觸嘅過電,刻骨銘心嘅感覺依然存在喺我身體內。而呢一次都係小弟唯一一次真係覺得自己撞鬼嘅最真實經歷。
完!
———————ʕ·͡ˑ·ཻʔ ———————
217Please respect copyright.PENANAnBO9QAxisb


